به کانال تلگرامی ما ملحق شوید.

کلیک کنید
بنر پکیج صفر تا صد دونده
پیاده روی

پیاده روی بر عکس و آشنایی با فواید آن

پیاده روی بر عکس فواید زیادی برای بدن و ذهن دارد. امروزه این نوع پیاده روی در بیشتر کشورهای دنیا رایج شده است. چون تحقیقات نشان می دهد که پیاده روی بر عکس علاوه بر داشتن فواید بی نظیر سلامتی، می تواند باعث کاهش درد کمر و درد زانو نیز شود. در ادامه مطلب می توانید با فواید پیاده روی بر عکس آشنا شوید.

چرا باید پیاده روی بر عکس را امتحان کنیم ؟

شاید بار اول احمقانه و یا حتی عجیب به نظر برسد، اما اگر از نزدیک به این تکنیک نگاه کنیم، خواهیم دید که فواید زیادی برای سلامتی جسم و ذهنمان دارد.

 

 


 

فواید پیاده روی بر عکس

بهبود هماهنگی کل بدن

افزایش اگاهی بدن

ایجاد تنوع در تمرینات تان

تقویت ماهیچه هایی از پا که کمتر تقویت می شوند

کاهش درد کمر

کاهش فشار روی زانو

افزایش متابولیسم بدن

بنر پکیج صفر تا صد دونده

افزایش انرژی بدن

بهبود خواب

تقویت قلب

تقویت حواس و ذهن

برای اینکه از همه فواید پیاده روی بر عکس بهره مند شوید، باید حداقل ۳ تا ۵ دقیقه در هفته به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه را به پیاده روی بر عکس اختصاص دهید.

همانظور که بدون فکر کردن پیاده روی می کنیم، به مرور زمان و با افزایش سازگاری جسم و ذهن ما، خواهید دید که چقدر پیشرفت خواهید کرد و مانند پیاده روی عادی، بر عکس پیاده خواهید رفت بدون اینکه خیلی از نظر ذهنی درگیر شوید.

در چین، پیاده روی بر عکس به جزئی از زندگی روزانه چینی ها تبدیل شده است.

 

دویدن بر عکس برای حرفه ای ها

بعد از اینکه پیاده روی بر عکس را تمرین کردید و احساس راحتی بیشتری با آن کردید، شما می توانید حتی بر عکس بدوید!. تحقیقات مدرسه مراقبت های پزشکی کاردیف انگلیسی نشان داد که بر عکس دویدن فواید زیادی دارد. تحقیقات نشان داد که درد جلو زانو می تواند در بر عکس دویدن کمتر شود. مطالعه ای دیگر که به وسیله دانشگاه استلنبوش آفریقای جنوبی انجام گرفت، نشان داد که ترکیب دویدن رو به جلو و دویدن بر عکس می تواند باعث بهبود گردش خون در قلب و سیستم های تنفسی در ریه شود.

 

چطور بر عکس بدویم؟

قبل از اینکه بر عکس بدوید، شما باید اطمینان حاصل کنید که زیاد بر عکس پیاده روی کرده اید. بهترین راه برای انجام آن تردمیل می باشد، چون می توانید با نرده ها خودتان را نگهدارید. به آرامی شروع کنید، سپس سرعت تان را افزایش دهید.

وقتی که سرعت تان را بر روی تردمیل افزایش دادید، شما می توانید با دقت دویدن بر عکس را امتحان کنید. خصوصا اگر از درد زانو رنج می برید، این تکنیک می تواند برای شما مفید باشد، چون فشار روی زانو را کاهش می دهد.

بر روی هر قدم تان تمرکز کنید، مغز شما با یک چالش جدید(بر عکس دویدن) رو برو شده است. ایمنی همیشه اولویت است.

چقدر این مطلب برایتان مفید بود ؟

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سیروان آلی

دویدن بخش بزرگی از زندگی من رو تشکیل میده. از وقتی که یادم میاد عاشق دویدن بودم و از همون اوایل بچگی که عاشق دوهای سرعت بودم تا همین امروز که بیشتر استقامتی مسافت کوتاه می‌دوم، دویدن همیشه جزو ثابتی از زندگیم بوده. این وبسایت رو راه‌اندازی کردم تا به بقیه کمک کنم با قدیمی‌ترین ورزش دنیا که تو ژنتیک ما انسان‌ها هستش آشنا بشن و با انجامش به سلامتی جسمی و ذهنی‌شون کمک کنن و صد البته نحوه شروع و ادامه اصولی و علمی اون رو یاد بگیرن. من به این حرف ایمان دارم که اگه صبور باشین و اجازه بدین اصولی پیش برین، دویدن براتون تبدیل به یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌های دنیا می‌شه. امیدوارم دویدن به یکی از عشق‌های ثابت زندگی‌تون تبدیل بشه ❤️🏃‍♀️🏃

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا