به کانال تلگرامی ما ملحق شوید.

کلیک کنید
بنر پکیج صفر تا صد دونده
متفرقه

بهترین برنامه های ورزشی ۲۰۱۹ | ویژه موبایل

استفاده از گوشی های هوشمند و برنامه های هوشمند روز به روز در بین مردم افزایش می یابد. از این رو بازار برنامه های هوشمند، نسبت به سال های گذشته با استقبال زیادی از کاربران روبرو شده است. شاید کمتر کسی تصور میکرد، که در قرن ۲۱م بدون نیاز به مربی ورزشی، بتوان با استفاده از گوشی هوشمند، تمامی تمرینات را در هر جایی که دوست دارید انجام دهید و حتی به نتایج مطلوب تر و بهتری برسید. امکاناتی که برنامه های هوشمند در اختیار کاربرانشان قرار می دهند، بی نظیر است، به همین دلیل استقبال کاربران روز به روز در حال افزایش است.

 در مطلب ۱۱ اپلیکیشن مخصوص دویدن، برنامه های مناسب دویدن را در معرفی کردیم، در این مطلب قصد داریم تا با بهترین برنامه های ورزشی ۲۰۱۹ آشنا شویم.

 

 

به گفته موسسه ملی سلامت، افرادی که از برنامه های ورزشی استفاده می کنند، احتمال کاهش وزن در آنها افزایش می یابد، همچنین این افراد، میوه و سبزیجات بیشتری نیز می خورند و به فعالیت های روزانه شان نیز متعهد هستند. این افراد بیشتر به توصیه های سلامت برای فعالیت ورزشی شان در مقایسه با افرادی که از برنامه های ورزشی استفاده نمی کنند، توجه می کنند.

بهترین برنامه های ورزشی ۲۰۱۹

این برنامه ها تنها برای کاهش وزن و کاهش چند اینچی دور کمرتان مناسب نیستند، بلکه با پیشنهادات مناسب خود به شما کمک می کنند تا همچنان در این مسیر ثابت قدم بوده و برای تغییر سبک زندگی تان، تلاش کنید.در ادامه قصد داریم تا ۹ مورد از بهترین برنامه های ورزشی ۲۰۱۹ که به نظر متخصصین این حوزه انتخاب شده و تست شده اند را معرفی کنیم تا به کمک آنها، بهتر بتوانید به اهداف ورزشی و سلامتی تان نزدیک شوید.

۱.برنامه Best Overall: My fitness Pal

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استور برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

این برنامه به دلیل قابلیت های بی پایانش، رتبه اول لیست بهترین برنامه های ورزشی ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است. اپلیکیشن My fitness Pal اپلیکیشنی است برای کسی که همه چیز می خواهد: برنامه ای که فعالیت های ورزشی تان را ثبت کرده و کالری دریافتی تان را نیز ثبت می کند. همچنین به شما کمک می کند تا برای رسیدن به اهداف سلامتی تان، عادات تان را تغییر دهید و در نهایت پیشنهادهای بی نظیر شخصی سازی برای هر قسمت ارائه می دهد.

با بیشتر از ۵۰ برنامه و دستگاه ادغام شده و به راحتی می تواند فعالیت تان و داده هایتان را همگام سازی کنید. همچنین این برنامه، کتابخانه ای بالغ بر ۳۵۰ آموزش تمرینات قدرتی و کاردیو را برای کاربرانش فراهم آورده است.

این اپلیکیشن دارای پایگاه داده ای عظیم بیشتر از ۶ میلیون غذا شامل یک رستوران بوده که خوراکی هایی را که میخورید ثبت کرده و به شما کمک می کند تا کالری روزانه تان را به راحتی اندازه بگیرید. اگر دنبال یک برنامه همه چی تمام هستید، برنامه My fitness Pal میتواند نیاز شما را برآورده کند.

۲.برنامه Daily Workouts Fitness Trainer

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استوری برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

یک اپلیکیشن عالی و رایگان برای کسانی که می خواهند برنامه های تمرینی روزانه به همراه برخی توصیه های غذایی دریافت کنند. همچنین این برنامه جلسات تمرینی ۳۰ دقیقه ای مخصوص مردان و زنان را پیشنهاد می دهد که میتوانید در هر جایی و در خانه تان، بدون رفتن به باشگاه، آنها را انجام دهید. این برنامه توسط یک مربی شخصی تایید شده، توسعه یافته است که بیشتر از ۹۵ حرکت عالی را برای بدنتان به صورت اتفاقی پیشنهاد می دهد.

بنر پکیج صفر تا صد دونده

۳.برنامه مخصوص مانیتورینگ تغذیه: Fooducate

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استور برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

اگر میخواهید برنامه ای داشته باشید تا صادقانه به شما بگویید که چه خوراکی هایی را وارد بدن خودتان می کنید، برنامه Fooducate برای شماست. این برنامه به این دلیل جزو بهترین برنامه های ورزشی ۲۰۱۹ می باشد، چون اطلاعات تغذیه کاملی را برای ورزشکاران در دسترس قرار می دهد.

این برنامه به شما اطمینان خاطری درباره خوراکی و نوشیدنی که وارد بدنتان می کنید، می دهد. اگر به اندازه کافی پروتئین نخورده باشید و یا آهن دریافتی تان کافی نباشد، اپلیکیشن  Fooducate به صورت روزانه به شما خواهد گفت که چه چیزهایی باید بخورید و چه چیزهایی نیاز دارید.

آیا بر روی رژیم غذایی کم کربوهیدرات و یا کم چرب تمرکز دارید؟ این برنامه شما را به هدفتان می رساند. نمودارهایی دایره ای شکل، بهترین کربوهیدرات ها را به شما معرفی می کند. این برنامه برای افرادی که میخواهند به آسانی جزئیات خوراکی هایشان را به دست بیاورند، عالی است، و یا افرادی که می خواهند اطلاعات اضافی برای سلامتی شان، همراه شان داشته باشند. در بخشی از برنامه، دستورالعمل های سالم آشپزی نیز آورده شده است تا بتوانید سالم ترین ایده ها را به آسانی در دسترس تان داشته باشید.

۴.برنامه YogaGlo

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استور برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

برنامه Yogaglo یک برنامه عالی برای افرادی مبتدی می باشد که قصد شروع این رشته فوق العاده و بسیار مفید و آرامش بخش را دارند، همچنین برای ورزشکاران حرفه ای نیز، بسیار مفید می باشد. با پیشنهاد های روزانه به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت خواب تان بهبود پیدا کرده و استرس و اضطراب تان کاهش پیدا کند و همچنین بدنتان نیز تقویت شود.

این برنامه به شما امکان شخصی سازی گسترده ای را داده و همچنین به راحتی می توانید جلسات را دانلود کرده و بدون نیاز به اینترنت از آنها بهره مند شوید. این اپلیکیشن با ساعت هوشمند اپل نیز کار می کند، بنابراین می توانید به راحتی داده های ورزشی تان را طی ورزش ثبت کرده و با دستگاه های مک، همگام سازی کنید. برنامه YogaGlo یکی از بهترین برنامه های ورزشی ۲۰۱۹ بوده که برای کسانی مناسب می باشد که علاوه بر تقویت جسم شان به تقویت ذهن شان نیز می پردازند..

۵.برنامه Sworkit

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استور برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

این برنامه به دلیل پیشنهادات منعطفش در پلی استوری و آی تونز، طرفداران زیادی پیدا کرده است. هدف تان را از بین برنامه های تمرینی قدرتی، کاردیو، یوگا و یا حرکات کششی انتخاب کرده، تا برنامه به طور خودکار، یک برنامه تمرینی برایتان ایجاد کند.

به مرور زمان و با افزایش سازگاری تان، تنوع جلسات افزایش می باید که این مورد برای افراد مبتدی که خواهان تمرینات متنوع هستند، بسیار عالی است. به اضافه اینکه هیچ گونه حق باشگاه و وسیله خاصی برای انجام این تمرینات، نیاز ندازید. با تنوعی که در این برنامه وجود دارد، امکان اینکه خسته شوید، خیلی کم بوده و در صورتی که سوالات و یا نگرانی هایی از بابت بعضی تمرینات داشته باشید، به راحتی می توانید آنها را با مربی ها و تمرین دهنده ها به صورت خصوصی مطرح کنید.

۶.برنامه JEFIT Workout Planner Gym Log

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استور برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

JEFIT یک برنامه تحت وب و مخصوص موبایل بوده (برگزیده سردبیرهای پلی استور نیز می باشد) برای کسانی که عاشق تلاش و ورزش هستند. این برنامه به شما اجازه می دهد تا برنامه تمرینی وزنه شخصی خودتان را ایجاد کرده و سپس تمرین تان را ثبت کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

می توانید هنگامی که در باشگاه هستید، از این برنامه برای ثبت فعالیت تان استفاده کنید. برنامه JEFIT به این دلیل در لیست بهترین برنامه های ورزشی ۲۰۱۹ است، چون یک برنامه کامل برای وزنه بردارها است.

۷.برنامه Headspace

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استور برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

اگر از آن دست افرادی هستید که نیاز دارد تا با مدیتیشن استرس تان را کاهش داده و آن را با برنامه سلامتی و ورزشی اش ترکیب کند، این برنامه برای شماست. یک برنامه عالی که به شما کمک می کند تا ذهنتان را قبل از تمرین، خالی کنید و تمرکز کنید. همانطور که به سلامتی جسم تان اهمیت می دهید، سلامتی روانی تان نیز باید برایتان مهم باشد. از این رو، برنامه Headspace به شما کمک خواهد کرد تا به این هدف برسید.

این برنامه فراتر از یک مدیتیشن ساده می باشد. با جلسات تمرینی به آرامی یاد خواهید گرفت که چطور بتوانید ذهنتان را آرام کنید. بعد از اینکه سطح پایه را تمام کردید، در بخش های دیگر یاد خواهید گرفت که چطور حس کسالت، اضطراب و دردهای مزمن تان را مدیریت کرده و ذهنتان را پاک سازی کنید.

Headspace یکی از بهترین برنامه ها برای تقویت بعد روانی ذهنی افراد می باشد. همانطور که به جسم تان اهمیت می دهید، باید به روان و ذهن تان نیز اهمیت دهید.

۸.برنامه PEAR Personal Fitness Coach

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استور برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

برنامه PEAR تنها برنامه ای برای ثبت فعالیت و کالری هایتان نیست. این برنامه با دیگر برنامه های سلامتی همگام سازی کرده، و می تواند داده هایتان را از ساعت های هوشمند و گوشی های هوشمند جمع آوری کرده و متناسب با آنها، یک برنامه شخصی سازی شده را برایتان ایجاد کند.

این برنامه از تمرین دهنده های حرفه ای، ورزشکارهایی که سابقه شرکت در المپیک را داشته ند از سراسر جهان استفاده می کند. همچنین این اپلیکیشن توانایی ادغام با بسیاری از هدفون های بی سیم را دارد.

۹.برنامه The 7 Minute Workout

بهترین برنامه های ورزشی 2019

دانلود از پلی استور برای اندروید

دانلود از آی تونز برای آیفون

برنامه The 7 Minute Workout یک برنامه عالی برای افرادی است که برنامه روزانه شلوغی دارند و نمی توانند به باشگاه بروند. برنامه به شما یک رابط کاربری ساده همراه با ۳ نوع فعالیت که در خانه میتوانید انجام دهید، را پیشنهاد می دهد. برنامه تمرینی پایه، برنامه تمرینی ۷ دقیقه که بر روی شکم تان تمرکز دارد و یا برنامه ۷ دقیقه با شدت بالا که منجر به تعریق زیادی می شود.

در یک کلام، این برنامه برای افرادی که وقت کمی دارند، بسیار مناسب است. البته از یاد نبرید که نداشتن وقت بهانه است. وقتی شروع به پیروی از سبک زندگی سالم می گیرید، یعنی به خودتان اهمیت می دهید، وقتی به خودتان اهمیت دهید، باید کارهایی را انجام دهید که در جهت سلامتی جسمی و روانی تان باشند. ورزش و تغذیه سالم نیز باید اولویت هایتان در زندگی باشند، چون اگر از نظر جسمی و روانی سالم باشید، قطعا عملکردتان در شغل تان بهبود پیدا کرده و روابط تان نیز بسیار بهتر می شود. پس وقت گذاشتن برای ورزش، اتلاف وقت نیست، بلکه سرمایه گذاری روی خودتان است.

چقدر این مطلب برایتان مفید بود ؟

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

سیروان آلی

دویدن بخش بزرگی از زندگی من رو تشکیل میده. از وقتی که یادم میاد عاشق دویدن بودم و از همون اوایل بچگی که عاشق دوهای سرعت بودم تا همین امروز که بیشتر استقامتی مسافت کوتاه می‌دوم، دویدن همیشه جزو ثابتی از زندگیم بوده. این وبسایت رو راه‌اندازی کردم تا به بقیه کمک کنم با قدیمی‌ترین ورزش دنیا که تو ژنتیک ما انسان‌ها هستش آشنا بشن و با انجامش به سلامتی جسمی و ذهنی‌شون کمک کنن و صد البته نحوه شروع و ادامه اصولی و علمی اون رو یاد بگیرن. من به این حرف ایمان دارم که اگه صبور باشین و اجازه بدین اصولی پیش برین، دویدن براتون تبدیل به یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌های دنیا می‌شه. امیدوارم دویدن به یکی از عشق‌های ثابت زندگی‌تون تبدیل بشه ❤️🏃‍♀️🏃

‫۳ دیدگاه ها

  1. خیییلی ممنون بابت این مطلب بسیار مفیدتان.خیلی وقت بود که دنبال یک نرم افزار تخصصی و کاربردی واسه برنامه های ورزشی روتین نیاز داشتم و چی بهتر از اینکه یک سایت تخصصی اون نرم افزار رو بهم پیشنهاد بده.سپاس ویژه ????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا